FAQ
Zde se pokusíme zodpovědět často kladené otázky a pomoci Vám, při řešení běžných problémů. Pokud zde nenaleznete odpověď na Vaši otázku, kontaktujte nás, naši operátoři Vám rádi pomůžou.
Otázka: Můžu si na topalkohol.cz koupit alkohol když mi ještě není 18 let?
Odpověď: Ne, alkohol v žádném případě. Pouze výrobky, které neobsahují alkohol.
Otázka: Můžu u vás nakupovat po kusech nebo vždy pouze po celých kartonech?
Odpověď: Samozřejmě i po kusech.
Otázka: Jak dlouho trvá expedice zboží? Jak poznám zdali je zboží skladem?
Odpověď: Pokud je zboží skladem a Vaše objednávka je v systému, expedujeme do 24 hodin. 99% zboží máme skladem. Když se objeví položka, která skladem není, je klient ihned informován o její dostupnosti. Běžně do 3 dnů.
Otázka: Uvádíte, že zboží je skladem. Můžu si jej osobně expresně vyzvednout ještě dnes?
Odpověď: Ano, je to možné po telefonické domluvě s naším pracovníkem.
Otázka: Chci doručení urychlit, nebo naopak odložit, je to možné?
Odpověď: Uveďte Vaše speciální požadavky našim pracovníkům a určitě Vám vyjdou vstříc.
Otázka: Zasíláte zboží do mezinárodních destinací (mimo ČR)?
Odpověď: Ne. Z daňových a právních důvodů to v sortimentu alkoholických nápojů zatím není možné. Zboží můžeme zaslat pouze do SK konečnému spotřebiteli.
Otázka: V mojí zásilce chybí položka! Co mám dělat?
Odpověď: Někdy z důvodu různé dostupnosti zboží z různých skladů obdržíte zásilku na vícekrát. Tato informace by měla být uvedena na dodacím listě. Za vícenásobné doručení nic neplatíte. Pokud Vaše zásilka není doručována na vícekrát a přesto některá položka chybí, kontaktujte nás.
Otázka: Moje zásilka je již X hodin/dnů ve stavu Expedována a ještě stále nedorazila. Co mám dělat?
Odpověď: Doba od expedice zboží po doručení k zákazníkovi se může lišit v závislosti na destinaci od 1 hodiny do 3 pracovních dnů. Pokud je Vaše objednávka expedována před více než 3 prac. dny, nejpravděpodobnější varianta je, že přepravce Vás nezastihl na adrese doručení a nepodařilo se mu s Vámi spojit. Pokud máte pochybnosti či dotazy, kontaktujte nás.
Otázka: Moje zásilka dorazila poškozená. Co mám dělat?
Odpověď: Díky naším speciálním protišokovým kartonům se to stává pouze vyjímečně, ale stát se to může. Rozhodně nás kontaktujte a uplatněte reklamaci, naši operátoři se s Vámi domluví na postupu / kompenzaci.
Otázka: Hledal jsem, ale nenašel jsem u Vás produkt /nápoj X. Seženete jej / zařadíte jej/ do sortimentu?
Odpověď: Velmi rádi se o to pokusíme. Dejte nám vědět, co byste rádi a my to zařídíme.